ENOSTAVNO NAROČANJE PREKO SPLETNE TRGOVINE BBL NAKIT

V naši spletni trgovini lahko izdelke naročate po elektronski pošti.

 

Naročila, ki jih prejmemo, Trgovina z nakitom, Borut Lesjak s.p. obravnava kot nepreklicna. Kupec lahko naročilo prekliče v roku 24 ur od prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v obdelavi. Po izteku roka, preklic naročila ni možen. Potrdilo naročila pomeni, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajnih in splošnih pogojev, ki so navedeni tukaj in da sprejemate pogoje nakupa. Ko vaše naročilo pregledamo, preverimo dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdimo oziroma z razlogom zavrnemo. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave lahko pokličemo kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktiramo preko elektronske pošte. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku in zavezuje tako prodajalca kot kupca. Shranjeno je v pisni obliki na sedežu podjetja Celjska 64 2380 Slovenj Gradec.  Izdelki so unikatni, zato ni možno naročiti več istih izdelkov. Ob morebitnih nejasnostih pri naročilu Vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali telefonu, da se dogovorimo o rešitvi primera, ki bo v Vašo korist. BBL Trgovina z nakitom, Borut Lesjak s.p. lahko odstopi od izvedbe naročila v primerih, kadar naročenega blaga nima več na zalogi.

NAČIN PLAČILA

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (plačilo odkupnine ob poštni dostavi) – izdamo vam račun, ki ga poravnate ob prevzemu pošiljke.
  • po predračunu - z nakazilom na bančni račun BBL Borut Lesjak s.p. (ob prevzemu blaga dobi kupec en izvod računa).

    PLAČILO OB PREVZEMU Z GOTOVINO
    Ne glede na višino naročila do 50 evrov plačate strošek provizije plačila s posebno položnico, ki jo Pošta Slovenije zaračuna kupcu in je odvisna od vrednosti. Plačali boste torej:
  • vrednost odkupnine, ki je sorazmerna vrednosti ponudnikovega predračuna in vsebuje vrednost naročenega blaga ter ponudnikove stroške pošiljanja, obračunane po navedenih pogojih v nadaljevanju.
  • Pošti Slovenije za njihovo storitev poštne nakaznice, obračunane po ceniku Pošte Slovenije. Kupec se tem stroškom lahko izogne, če opravi plačilo preko transakcijskega računa.

 

 

PLAČILO PO PREDRAČUNU

Za nakupe v skupni vrednosti nad 50 € se plačilo vrši po predračunu, vse  stroške pošiljanja krijemo mi. Seveda lahko kupec, v kolikor želi, opravi plačilo po predračunu tudi za nakupe nižjih vrednostih, vendar stroške pošiljanja plača sam.


Pri tem načinu plačila odpade strošek odkupa in strošek plačila s poštno nakaznico.

 

 



DOBAVNI ROK, DOSTAVA BLAGA, STROŠKI TRANSPORTA, PAKIRANJE
Vsa naročila bomo odposlali v roku sedmih delovnih dni po potrditvi naročila. V primeru, da se plačilo izvede preko TRR, Vam blago pošljemo najkasneje v sedmih delovnih dneh po prejetju nakazila na TRR. Pošiljke bodo dostavljene preko Pošte Slovenije. Ta odpremljeno blago dostavi v enem do največ treh dnevih. Poštnina se zaračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Stroškov pakiranja ne zaračunavamo. To velja za vse pošiljke, ne glede na vrednost.


Ob dostavi kupec prejme račun, na katerem so navedene informacije glede pravice vračila. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, uveljavljanja garancije ter drugih storitev po zaključku pogodbe.
Po predhodnem dogovoru s kupcem upoštevamo tudi posebne želje glede dostave in pakiranja.

VELJAVNOST AKCIJ

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi.

ODSTOP OD NAROČILA, VRAČILA IZDELKOV, MENJAVA IZDELKOV

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev nakupa objavljena tukaj in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) imate pravico do odstopa naročila. To opravite tako, da v roku 14 dni od prevzema izdelkov pisno sporočite na naslov Trgovina z nakitom Borut Lesjak s.p., da odstopate od pogodbe, ne da bi Vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato morate v roku 30 dni po sporočilu izdelek/e v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati na naslov: Borut Lesjak s.p. Celjska 64 2380 Slovenj Gradec. Sporočilo o odstopu od naročila pošljete na elektronski naslov bbl.nakit@gmail.com, v katerem navedete št. naročila od katerega odstopate in podatke o vašem bančnem računu. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno. Izdelku/om priložite originalen račun. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vračilo plačil mora Trgovina z nakitom Borut Lesjak s.p. opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prav tako se za pravočasno obvestilo šteje tudi neposredno vračilo izdelka brez predhodnega obvestila z upoštevanjem rokov in navedenih pogojev vračila.

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali barvi ali izdelke, ki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8-ih dneh od nakupa. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Vsako reklamacijo se bomo potrudili rešiti čim hitreje v korist kupca. V primeru zamenjave izdelkov, se mora kupec zavedati, da so vsi izdelki unikatni in, da mu lahko pošljemo katerikoli drug izdelek z upoštevanjem protivrednosti menjalnega izdelka. Ponudnik bo kupcu vedno ponudil ugodno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
 Izdelki morajo biti poslani v originalni embalaži., zraven priložite še kopijo računa in pisno obrazložitev napake. Ne odgovarjamo za poškodbe pri transportu. V primeru, da je reklamacia upravičena, vam bomo izdelek zamenjali in bo na naše stroške poslan kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Z vse neugodno rešene reklamacije je rok pritožbe 15 dni na sedež podjetja. Vse spore bosta stranki reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, bo spor reševalo pristojno sodišče v Slovenj Gradcu. Vse pritožbe in predloge v zvezi z reklamacijami nam lahko pošljete na bbl.nakit@gmail.com ali na naslov Borut Lesjak Celjska 64 2380 Slovenj Gradec.

POŠKODBE PRI TRANSPORTU
 
Ob prevzemu pošiljke bi vsak kupec moral pregledati vsebino pošiljke. V primeru, da ugotovite poškodbo med transportom, jo nemudoma reklamirajte pri lokalni pošti Slovenije (dostavni službi) in s poštnim uslužbencem sestavite uradni zapisnik o poškodbi pošiljke in nas o tem obvestite po elektronski pošti na bbl.nakit@gmail.com.
Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bodo morebitne reklamacije rešene v najkrajšem možnem času in v korist kupca. Vsako reklamacijo bomo poskušali urediti čim hitreje, seveda v prid kupca.   

 

 GARANCIJA

ŠKODA

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe izdelkov.


ODVEZA ODGOVORNOSTI
Trgovina z nakitom Borut Lesjak s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Vse informacije, ki jih najdete na spletni strani so informativne narave. S pregledovanjem spletne strani se uporabnik strinja, da bo informacije uporabljal po lastni presoji na lastno odgovornost. Lastniki in avtorji spletne strani ne bodo krivi za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica uporabe informacij, najdenih na teh spletnih straneh.

PRAVNO OBVESTILO

Vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.


VAROVANJE PODATKOV IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Zagotavljamo vam, da je vsak nakup v spletni trgovini varen. Ponudnik ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko Prodajalec smatra podano naročilo za nakup kot nično. Trgovina z nakitom Borut Lesjak s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.bbl.nakit.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Z naročilom nakupa dovoljujete, da vzpostavimo, vodimo, vzdržujemo in upravljamo z vašimi osebnimi podatki. Trgovina z nakitom Borut Lesjak s.p. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po veljavnem Zakonu o varstvu osebnih podatkov ter da podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bo posredovala tretji osebi. Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Vsi tu navedeni pogoji in pravila so zavezujoči za kupca in Boruta Lesjaka s.p. . Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v Slovenj Gradcu. Želje uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo Trgovina z nakitom Borut Lesjak s.p. brezpogojno upoštevalo.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na bbl.nakit@gmail.com ali po pošti na naslov: Trgovina z nakitom Borut Lesjak s.p. Celjska 64 2380 Slovenj Gradec.

x